"جارجیو ارمانی کا انتقال: اطالوی فیشن کے بادشاہ کی میراث اور ارمانی گروپ کا مستقبل""

 

جارجیو ارمانی کی سلطنت کا مستقبل کیا ہوگا؟

میلان/روم – دنیا بھر کی فیشن انڈسٹری ایک عظیم نقصان پر سوگوار ہے۔ جارجیو ارمانی، وہ اطالوی ڈیزائنر جنہوں نے گزشتہ پانچ دہائیوں میں دنیا کا سب سے مشہور لگژری برانڈ تخلیق کیا، جمعرات کے روز 91 برس کی عمر میں انتقال کر گئے۔ ان کے جانے کے بعد سب کی نظریں اس بات پر مرکوز ہیں کہ ارمانی گروپ کا مستقبل کیا ہوگا — وہ کمپنی جسے ارمانی نے ہمیشہ آزاد اور خودمختار رکھنے پر زور دیا۔


جارجیو ارمانی کا فیشن میں لازوال کردار

جارجیو ارمانی کو “رے جارجیو” (کنگ جارجیو) کے لقب سے جانا جاتا تھا۔ انہوں نے 1970 کی دہائی میں مردوں کے سوٹ کو نئی شکل دے کر فیشن کی تعریف بدل دی۔ انہوں نے کپڑوں سے سختی اور بھاری پن ختم کیا، پیڈنگ نکالی اور سوٹ کو ہلکا، نرم اور جدید انداز دیا۔ یہی فلسفہ — سادگی میں وقار — ان کی کامیابی کی بنیاد بنا۔

ان کی مقبولیت کو عروج اس وقت ملا جب انہوں نے ہالی ووڈ فلم امریکن جِگولو (1980) میں رچرڈ جیر کو ڈریس کیا۔ 1982 میں، ٹائم میگزین نے انہیں اپنے سرورق پر جگہ دی، جس نے انہیں عالمی فیشن آئیکون بنا دیا۔ وقت گزرنے کے ساتھ، ارمانی نے اپنے برانڈ کو ہاٹ کوچر، ریڈی ٹو ویئر، پرفیومز اور انٹیریئر ڈیزائن تک پھیلا دیا۔


ارمانی گروپ: آزادی پر قائم کاروبار

1970 کی دہائی میں جارجیو ارمانی نے اپنے پارٹنر سرجیو گیلوٹی کے ساتھ ارمانی گروپ قائم کیا۔ 2024 تک کمپنی کی سالانہ آمدنی تقریباً 2.3 ارب یورو رہی، جس میں نصف یورپ سے اور بقیہ امریکہ و ایشیا پیسیفک سے حاصل ہوا۔

بڑے حریف برانڈز جیسے ایل وی ایم ایچ (LVMH)، کیئرنگ (Kering) اور پرادا (Prada) کے مقابلے میں ارمانی نے ہمیشہ اپنی کمپنی کو نسبتاً چھوٹے مگر مضبوط پیمانے پر رکھا۔ انہوں نے کئی بار بڑی کمپنیوں اور سرمایہ کاروں کی جانب سے خریداری کی پیشکشیں مسترد کیں — حتیٰ کہ اٹلی کے اگنیلی خاندان اور گُوچی کی پیشکشیں بھی۔

ارمانی نے کبھی کمپنی کو اسٹاک مارکیٹ میں لسٹ نہیں کرایا۔ ان کا ماننا تھا:

“میرے لیے کامیابی دولت جمع کرنے کا نام نہیں، بلکہ اپنی سوچ کو اپنے کام کے ذریعے ظاہر کرنے کا عمل ہے۔”



ارمانی گروپ کی وراثت کس کو ملے گی؟

چونکہ جارجیو ارمانی نے شادی نہیں کی اور ان کی کوئی اولاد نہیں تھی، اس لیے سوال یہ ہے کہ اب ان کی سلطنت کس کے سپرد ہوگی؟ ممکنہ وارثین میں شامل ہیں:

ان کی بہن روزانا ارمانی
ان کی بھانجیاں سلوانا اور روبرٹا ارمانی
ان کا بھانجا آندریا کیمرانا
ان کے قریبی ساتھی اور دائیں ہاتھ سمجھے جانے والے پانتیلیو (لیو) ڈیل اورکو

یہ تمام لوگ پہلے ہی کمپنی میں اہم کردار ادا کر رہے ہیں۔

2016 میں ارمانی نے ارمانی فاؤنڈیشن قائم کی تھی تاکہ برانڈ کی خودمختاری برقرار رہے اور اس کی اصل قدریں قائم رہیں۔ فی الحال فاؤنڈیشن کے پاس 0.1% شیئرز ہیں لیکن امکان ہے کہ ان کی وفات کے بعد اس کا حصہ بڑھ جائے گا۔


ارمانی گروپ کا مستقبل

ارمانی کی جانب سے بنائے گئے نئے قوانین کے مطابق:

کمپنی میں خودمختاری اولین شرط ہوگی۔
اسٹاک مارکیٹ لسٹنگ کم از کم پانچ سال بعد اور بورڈ کی منظوری سے ہی ممکن ہوگی۔
قیادت کا انتقال بتدریج خاندان اور قریبی ٹیم کو ہوگا۔

ماہرین کے مطابق، عالمی شہرت اور منفرد انداز کی وجہ سے Armani ایک انتہائی پرکشش برانڈ ہے۔ لیکن قریب مستقبل میں کسی قسم کی خریداری یا انضمام کے امکانات کم ہیں۔


جارجیو ارمانی کا لازوال اثر

اپنی زندگی کے آخری لمحوں تک ارمانی نئے کلیکشنز، اسٹور کی تزئین و آرائش اور پلازو ارمانی پیرس جیسے منصوبوں پر کام کرتے رہے۔ ان کا کہنا تھا:

“مجھے اپنے کام سے جو ایڈرنالین ملتی ہے، وہ کسی بھی مصنوعی نشے سے بہتر ہے۔ یہ ایک حقیقی سرور ہے۔”


یقیناً ایک “ارمانی بعد از ارمانی” وجود رکھے گا — جسے ان کے خاندان، ساتھیوں اور فاؤنڈیشن کے ذریعے چلایا جائے گا۔ لیکن دنیا ہمیشہ انہیں یاد رکھے گی بطور اس ڈیزائنر کے جس نے اطالوی فیشن، لگژری برانڈنگ اور جدید سادگی کو ایک نئی پہچان دی۔

Comments